بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مشایخی: بازی با قزاقستان از لحاظ ذهنی برای ما سخت بود| اصلی‌ترین رقیب ما ژاپن است

  • کد خبر: ۱۱۷۱۲۴
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
مشایخی: بازی با قزاقستان از لحاظ ذهنی برای ما سخت بود| اصلی‌ترین رقیب ما ژاپن است
بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: رقیب اصلی ما در دور مقدماتی این مسابقات ژاپن است، اگر بتوانیم پیروز شویم بازی‌های راحت‌تری در پیش خواهیم داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال ایران با برتری ۹۶-۶۰ مقابل قزاقستان صعود از گروه C آسیاکاپ قطعی کرد. سجاد مشایخی بازیکن تیم ملی کشورمان پس از پیروزی مقابل تیم قزاقستان در جریان رقابت‌های کاپ آسیا اندونزی گفت: امروز بازی سخت و سنگینی بود، هم از لحاظ جایگاه ما در جدول و هم از لحاظ اینکه دو بازی قبلی را به قزاقستان باخته بودیم. از لحاظ ذهنی این بازی برای ما خیلی سخت بود، اما خدا را شکر توانستیم بازی را با دفاع خیلی خوب شروع کنیم.
او در ادامه گفت:در کوارتر اول تا حدودی نوسان داشتیم، اما خوب پیش رفتیم و توانستیم در نهایت بازی را با اختلاف زیاد ببریم.
وی افزود: همه بازیکنان بازی کردند و توانستیم بازی که کادر فنی انتظار داشت را انجام دهیم. این برد برای ما در جدول بسیار مهم بود هنوز هیچ چیز تمام نشده است، چون به نظر من اصلی‌ترین رقیب ما ژاپن است. اگر بتوانیم این تیم را ببریم و صدرنشین گروه شویم، خیلی به نفع ما است و شرایط جدول به گونه‌ای پیش می‌رود که می‌توانیم بازی‌های راحت تری داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->